Happynrbn tatlım ben hamile kalmadan önce adet günümü beklerken ne belirtiler yaşadım mide bulantısı, kramplar, baş dönmesi falan hamile falan değildim bunları yaşadığımda şimdi hamileyim bi tek göğüs hassasiyeti ve kramp var belirti olarak hiç kusmadım öğürmedim bile 😂 napalım bizim de böyle kusmaktan iyidir boşver ben böyle çok iyiyim sen de iyi ol herkes bize özeniyor çaktırma 😁