Merhaba arkadaşlar , 9+1 günlüknhamileyim ikiz olduğunu öğrendim normal gebeliğe göre belirtin iki kat olur demişti fakat benim belirtim yok bu zaman a kadar 1 kere istifra ettim , haricen geçtiğimiz hafta iştahsızlık oldu , suanda aman aman bir belirtim yok normal midir acaba yada böyle olan varmı