Prenslerimveben Sevim97 doğum tarihimiz 5 ağustos su an 29 haftaligim. Bayramdan sonra 31 haftalık falan olunca gidicem muayeneye. Muhtemelen nts ye alacak.
Emelmns Sevim97 36+5 daha hiç nts ye girmedik şuan ters dönmesini bekliyoruz tam tarih belli değil daha büyük ihtimal sezeryan olucaz
Sevim97 Damla01 ya kızlar ben 36 haftalık olıcam yarın haftaya da 37 daha doğum tarihi belirlemedi doktor sezeryan istediğimi söyledim biliyor ama neyi beklediğini anlayamadım 39 u beklemek istiyor ama ben istemiyorum 38 de alsın istiyorum
Sevim97 Prenslerimveben ya benim doktorm çok umursamaz davranıyor 36 hafta olucma yarın daha belli değil
Tugcehar87 Sevim97 benim de bebeğim dönmedi benimkinde 39 bekleyelim diyo gemde bebek dönmez artık diyor 😳
AynurDemir Sevim97 bence doktoruna birakmalısın. 38 haftalik daha kucuk olucak bakmasi da zor olur anne karninda durdugu 1 gün bile kıymetli
Yares Sevim97 canım ne kadar geç o kadar iyi bizimkide 39 u mutlaka bekleyelim dedi ilk çocuğumda 39+6 da doğmuştu
fatmanurr13 Bende 38+6yım. Ilk gebeligim. Bebegim makat geliyor oyuzden sezeryan ve 10 hazirana tarih verdi tam 40 haftalik. Sizce döner mi?
Haliiime fatmanurr13 canım inşallh döner benim de makat bende normal istiyorum ama kısmet işte benimde dönmüyor dua ediyorum bol bol inşallah senin bebeğin de döner sağ Salim gelmeleri dileği ile. :)
Dilekhakan fatmanurr13 dönebiliyor canım benimki bir hafta bakıyoruz makatşeklinde bir hafta bakıyoruz baş geliş şeklinde doktor bile gülüyo ama benimki küçük 31 haftalığız yeri geniştir dönmesi kolaydır inşallah seninkide döner Rabbim gönlüne göre versin
Mervemim fatmanurr13 canım mıralini bozmak istemem ana ilk gebeliklerde 38 e kadar dönmemişse 38 den sonra zor döner diyorlar birde alanı küçüldü artık .. gerci sancı esnasında bile dönen bebek varmış 🤗
Sevim97 Prenslerimveben doğum şeklim belli sezeryan ama bayram giricem ntsye sonra bide 12 haziranda giricem
Sevim97 Deletedmom133 ya bende öyle ama 38 haftalıkken alsın istiyorum inşallah ikna edebilirim doktoru babalar gününü denk gelsin istiyorum
Sevim97 Deletedmom133 inşallah alır ya artık dayanamıyorum ben ayaklarımın üstüme basamıyorum bel ağrısı mahvetti beni
Sevim97 AynurDemir doktorum umursamaz çok ya doktor seçeneğim kısıtlı diye sesimi çıkartamıyorum bide artık vucudum kaldırmıyo ayaklarım çok şişti belim çok ağrıyo gözlerimde arpacık çıktı geçmiyo sanırım artık vucudum sinyal veriyor