Leyliiii yüz bölgemde de var😖☹️Az önce eşimi tembihliyordum 😂ben unutursam Doğum anında saçlarımla yüzümü sil özellikle leke olan yerlere bol bol saçımı gezdir dedim😂şaşkın şaşkın o nerden çıktı dedi,birisinden duymuştum annenin Doğum sancıyla çektiği terini yüzüne saçıyla gezdirirse faydası oluyor die,anlattım ona,aklıma gelirse o an yaparım dedi😂🙈😅inşh faydası olur pürü pak çıkarım doğumdan dedim 😍aklınızda bulunsun zararsız bi yöntem belki faydasını görürüz kim bilir 😁😎