Hotic benim de öyledir umarım sağ kasigimda keskin bir ağrı vardı iki gün önce doktoruna gittim idrar yolu enfeksiyonu var ondan olabilir dedi eğer gecmezse ertesi gün genel cerraha git dedi ama ağrım biraz daha azaldı ara ara oluyor gaz ve kabızlık bende de var şuan umarım öyle biseydir