2 aylık gebeyken apandisit ameliyatı geçirdim, Ağrı olmadan iki hafta önce sağ tarafıma şiddetli ağrı girdi acile gittim gaz sıkışması dediler serum takıp eve geldim o rahatlatmıştı beni iki hafta sonra sabaha karşı yine aynı ağrı girdi fakat bu sefer geçmedi hiç bir şekil de azalmadı arttı aksine aynı gün ameliyata alındım, siz yine de ihmal etmeyin derim 🙏🏻