Hazelkrnz evt maalesef felaket ilk gün hafif ağrıyor 2. Gün kolunu hiç sallatamıyorsun. Eşim yanlışlıkla dokunurda çok korkuyordum 1 hafta koluma dokunamadım. Bazısına da ağrı yapmıyor ya deli oldum. Bende geçen hafta pazartesi 2. Dozunu oldum. İlk 2 gün hafif ağrıdı ama benim ağrım sırtıma vurdu bu sefer eşime masaj ettirdim. Öyle 1. Gibi ağrımıyor. 2. Doz hadi geçmiş olsun. Ben bütün dozların hepsini yaptırmayı düşünüyorum