Hazelkrnz Kızlar dün tetenoz aşısı oldum daha ilk dozunu. Dün hafif ağrısı vardı ama bugün kolumu kullanamıyorum resmen diğer elimle kaldırıp indiriyorum buz koydum ama yok çok ağrıyor. Sizde de oldu mu?
Tamam Hazelkrnz kullanmadığınız kolunuza olup,o kolu o gün hareket ettirmez ve üzerine yatmazsanız hiç ağrı olmuyor.1-2 güne geçer ,geçmiş olsun
Merve-yoruk97 sevgitekes ben 20 haftamda vurdurdum canim kayıt için gittiğinde nezaman geleceğini söylüyorlar öğren bence
Hazelkrnz ikicocuklubiranne ilk vurdurdum dün bu mu dedim yani ne var dedim gece bi ağrımaya başladı kullanamadım ben kolumu halada öyle
Deletedmom133 Hazelkrnz ihmal etme vurdur bebeğinden ve senden önemli değil hiçbirşey dayanılmayacak acı değil sonuçta
SalihaSomuncu5 Hazelkrnz sali gunu ikinci dozunu vurdu. İlk dozunda agrim olmamisti bunda 3 4gun cok agridi bugun geçti daha
Mlssa Hazelkrnz Aynı ağrıyı çekiyorum 2.dozu vuruldum 2gün önce, ilkinde daha ağrılı geçmişti ama 3-4güne maksimum düzeliyor korkma🙏🏻