1Nisaa Ayse54 memnunum şuan da 2 hafta önceden alıyorum hep takip ediyorum MHRS den alıyorum sürekli sıkıntı yaşamadım hiç
1Nisaa Ssalihatopcu yok şuan için memnunum ama doğumu özel de istediğim için Sevilay hanıma geçeceğim 4.ayda İnşallah şuan 3.aydayım
Tazeanne54 Bende 11 haftalık hamileyim konakta Sedat beye gidiyorum devlette Bülent şener e.heyecanla cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum. 😁
Betulercin Ayse54 Merhaba; 😊 37+2’deyiz Beyhekim hastanesinde Gülten hanıma gidiyorum doğum evinde de Aslıhan Kal Kaymaz’a randevu bulabildikçe gidiyorum memnunum her ikisinden de.
Sedahiraa Tazeanne54 peki iyi ilgileniyor mu yarın ondan randevu almayı düşünüyorum inşAlalh Pazartesi ye boş randevusu vardır 🙃
Tazeanne54 Sedahiraa ben çok memnunum düşük tehlikem vardı o beni tedavi Etti. İyi bir doktor zaten çok haftası var bende tavsiye üzerine gittim 🤗
Kevser_emrah Merhaba ben de warım 🥰konak Hast Sedat bey e gidiyorum beni de whatsapp grubuna alır mısınız 😊