TugbaYavuz Ayse54 Ayse54 merabalar benimde 10haftalık 2. Gebeliğim. bayramdan sonra kontrole gidicem ilk hamileliğimde gülten hanıma gitmiştim beyhekimde yine ona gidicem inşallah
1Nisaa Ssalihatopcu yok şuan için memnunum ama doğumu özel de istediğim için Sevilay hanıma geçeceğim 4.ayda İnşallah şuan 3.aydayım
Enemel Tgt çok çabuk muayne ediyordu çok bilgi vermedi ilk gebeliğim blgsizim ve ilk 6ay hep istifra ettim ilaç vermedi mideme dokunan kan ilacını değiştirmedi doktrumu değiştirince çok şükür düzeldi hersey