Dilek_k Selam12 bende yaşadım defalarca,şimdi kan sılandırıcı iğne kullanıyorum .belki sendede vardır tahlillerini yaptır öyle hamile kalmayı planlaki tedbirini al canım,biz öyle yaptık.hem troid çıltı hem kan pıhtılaşması.
[silindi] Selam12 canım benim ben de senin gibi bir kayıp yaşadım. Dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Ama bunu ilk yaşayan bizler değiliz öyle düşün. Çok sık karşılaşılan bir durum bu. Bu zamanlar geçecek merak etme sen iyi olmana bak. Veren de Allah alan da o yüzden bol bol dua et Rabbime inşaallah en kisa zamanda tekrar hamile kalırsın. Bu hamileliğinde coraspin kullandın mı? Bir de ben kürtajdan sonraki ilk adetimi yaklaşık 45 gün sonra falan gördüm. Adetim biter bitmez denedik çok şükür şimdi hamileyim. Kendini ne zaman iyi hissedersen o zaman dene derim ben 3 ay falan beklemene gerek yok. İlk adetini görüp başlayabilirsiniz bence. Zaten vakumla olacakmış rahminde herhangi bir tahribat olmaz inşaallah merak etme çabuk toparlanırsın. Allah yardımcın olsun. Benim sana tavsiyem hiç üzme kendini birşey olmamış gibi hayatına devam et ben o şekilde atlattım. Elbette insan üzülüyor ama bunun çoğu kişinin başına geldiğini düşün normal bir durum olduğunu kendine anlat olur mu? Tekrar hamile kalırsın inşaallah üzülme
Selam12 [silindi] çok teşekkür ederim 🙏 hepiniz o kadar güzel destek oluyorsunuz ki çok mutlu ediyorsunuz hepinizden Allah binlerce kez razı olsun hamile olanlarınıza sağlıklı hayırlı kolay doğumlar nasip etsin Allah 🙏 ben gebeliğimde hiç bişey kullanmadım doktor sadece folik asit verdi birde kese gözükmeden önce kahve rengi leke geldiği için progestan vardı 200 mg onun dışında hiç bişey kullanmadım ama şimdi artık araştırıp yeniden güzel bi şekilde hayırlı şekilde olsun istiyorum tedbirli olmak istiyorum eşim ve ben çok yıprandık bayramımız zehir oldu bayramda kimseye gidip çocuk görmek istemiyorum tabi toparlanacağız ama biraz zamanımız var sanırım ne bileyim kalp atışını duyduk eşimle o kadar bambaşka birşeydi ki ikimizin bir parçası canımız tek bi kalpte buluşmuştu sanki bilmiyorum Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏
Dilek_k Selam12 troid için endokroni bölümüne gitmelisin hormon tahlilleri yapılır,benim doğum doktorum aldığı kanla genlerimiz de dahil hepsine baktırdı canım.ankara ya yollamıştı.
Tazeanneadayi Selam12 bende çok üzülmüştüm kendimi toparlamak için yeni bir hamilelik istedim bundada aynı şeyleri yaşama riskim olduğunu bile bile bir umut belki herşey güzel olur dedim çok şükür öylede oldu sende sonuçta hamile kalabiliyorsun yeniden denemelisin bir süre geçtikten sonra inşallah gönlüne göre verir Allah
Selam12 Tazeanneadayi amin hepimizin inşallah seninde hayırlı sağlıklı evladın olsun inşallah Canım 🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin
[silindi] Selam12 canım benim nasip işte olmayınca olmuyor yıpratma kendini. 5 6 kez üst üste düşük yaşayanlar oluyor onların yerine koy kendini. Ben ya daha çok büyüyünce iyice bağlandıktan sonra kaybetseydim diye düşünerek çok şükrettim acıma. En azından tam alışamadan durdu kalbi. Ölü doğum yapanlar var. Sen normal yaşantına devam et birşey olmamış gibi davran. Tekrar yaparsınız bak hamile kalmanda da bir problem yokmuş en büyük nimet bu bence. Tekrar hamile kalırsın o heyecanı tekrar yaşarsın yakın zamanda inşaallah. Doktoruna da söylersin test sonuçlarını falan onlar tedbir alırlar merak etme. Psikolojini sağlam tut ve en kısa zamanda gülümse. Kendini asla suçlama ❤ yakında güzel haberlerini alırız inşaallah buraya gelip bizim gibi bu durumu yaşayanlara teselli verirsin başkalarına umut olursun güzel şeyler düşün sıkma canını iyi ol
Bahara Selam12 maalesef çok acı veren birşey benim için çok çok zor geçti ama bu filmden sonra gebe kalıp doğuran çok var. Biz 3 kişi çektirmiştik rahim filmi diğerlerinin acısı 5 dk de geçti ama benim 2 saatte geçmedi eşim hastanede koşturdu ben kucağındayken. Ama belkide ben çok hassasımdır diğer ikisi hemen düzeldi 🙏🏻
Bahara Selam12 devlette yaptırdım 🤦🏼♀️ Benim canım gerçekten çok yandı ve kendime gelemedim uzun süre ama herkeste farklılık gösterebilir acı eşiğine göre 🙏🏻