Selam12 benim de aynı olmuştu ilaçla düşürdü drlar o yöntemi de tavsiye ederim bi hap veriyorlar kanama başlıyor bi kaç saat içinde kendiliğinden düşüyor çocuk kürtajdan daha az komplikasyonsuz geçiyor üzülmeyin inşaallah üç dört ay korunun spnra tekrar olur sağlıklı bir çocuğunuz genelde kromozom bozukluğu olan bebekler Rahime tutunamayıp düşüyorlar hakkımızda hayırlı olanı isteyelim biz bilemeyiz Allah’a havale edip dua edip beklemek lazım düşen bebeğin ardından altı aylık hamileyim ben şuan