kyr9324 Gkhnm97 Devam ediyosun ben gebeyken bile elimdeki kutu bitene kadar kullandım dr öyle uygun gördü folik asit o yani
mysteryy34 Inofolic i adet geciktiği gün bırakmak zorundasın. Ve düzenli kullanmak gerekiyor bırakma eğer adet günün gelmediyse kesin bilgi 2 ay kullandım
Gkhnm97 mysteryy34 canm suan yumurtlamam oldu catladi daha var adetime adetim gecikirse birakiyim demi
mysteryy34 Gkhnm97 evet 1 gün gecikince bırakıosn şu an yumurtlama olduysa ne güzel işte hep iç yumurtayı daha kaliteli yapıyor
kyr9324 Gkhnm97 Tok alıyordum ben canım günde bir tane 😊 Gebe kalmaya yardımcıymış tesadüf mü bilmem bende 2 ay kullandım o iki ay yumurta takibinede gittim ve gebe kaldım 😀
Duyguveminigi Gkhnm97 bn kullanmstim bi hafta kadar gebeymisim haberim yokmus fakat dr bana kullanmya baslamadan once dediki eger gebe kalirsan kullanma kes onun dsinda kullanabilrsn
Gkhnm97 Duyguveminigi tmm cnm adet gunume kadar devam ediyim gecikirsem birakcam zaten acaba ne zarari var ki ya🤔
Duyguveminigi Gkhnm97 ne oldgnu zarar olarak bilmiorum ama iii bi ilac oldguna eminim 😂 bn sans eseri 5 gn kulandm test yptim gebe ciktim ya ilk kulandgim gun oldu yda hapa grek klmdan onceden oldu 😂
sevval55 Gkhnm97 bende kullandım ilaçta yumurtlamadan sonra ara verilmez ara verilirse nasıl etki edecek 3 ay duzenli hergun kullanacaksınız
Oykuuu Gkhnm97 evet çok doğru demiş ben gebelik öncesi 3 ay gebe kaldığımı öğrendiğimdede 1 ay daha içmeye devam ettim bebeğin beyin gelişimi için çok önemli folic asit kesesinin oluşması için rahim için
Gkhnm97 mysteryy34 bnde acken iciyorum canm acaba tokmu iciliyoki diye sordm eczaci yazmams kullanimini