Nills Bolca yürümen tek tavsiyemdir. Çocuğa dalıp kendini ihmal etme sakın. Saat başı 15 dk yürümen yararına. Ben genel anestezi oldum, ayağa kaldırdıklarından itibaren bebeğime kendim bakıp ihtiyaçlarını görebildim. Ağrı kesiciler etkisini uzun süre gösteriyor. İnşallah bahtına güzel bir süreç olur, benim öyle oldu. Bir de ameliyata nasıl girersen öyle çıkarsın, ben gülerek girip, ameliyathanede ayılıp gülerek çıktım 😊 Pozitif olmanında büyük yararı var.