Haticeea PrenssAnnesiiii seni o kadar anlıyorum ki benimde erken doğum riskim var aklım çıkıyor gelecek diye 34+2 olduk inşallah zamanını bekler miniklerimiz 🙏
Gamze895 PrenssAnnesiiii hiç sorun yapıp düşünme keyfine bak hep pozitif düşün. Benim daha 12 haftalıkken olmuştu.
mavi_8 Benim de erken doğum riskim vardı arkadaşlar. 27. Haftada başladı. Progestan fitil ve nidicard kullandım 35. Haftaya kadar. Çok şükür şu an 36+3 e girdim. İlaçları bıraktım, yürüyüşe başladım. Darısı sizlere olsun🙏🏻🌹😊
Findik92227 mavi_8 kaçıncı haftada bıraktın ilaçları cnm bende progestan kullanıyorum ama hap olarak 28+3 olduk
mavi_8 PrenssAnnesiiii çok şükür yok canım. Sadece 1 gece olmuştu o da yalancı sancı belirtisiydi, doktora gitmedim
Sabina03 PrenssAnnesiiii bende erken doğum 34.haftada başladı dinleniyorum evde çok gezmiyorum şuan 36 hafta bitti çok şükür🙏 Sende kendini çok yorma cnm
PrenssAnnesiiii Zeynep7777777 hala hastndym canm serumlar ilaçlar durduruyor sancımı çıkmıyor yani ama ağrım oluyor ya doktor 36ya kdr dayansa diyor
PrenssAnnesiiii Zeynep7777777 var canm karnımda ağrılr oluyor serum rahatlatıyor ama yine başlıyor btnce
Zeynep7777777 PrenssAnnesiiii canım benimde karnımda sertleşmeler arttı doktorumu aradım oda 1 hafta yok ilaçlarımı arttırdı devam ederse acile git dedi😔
Nermin PrenssAnnesiiii bende 29 haftalığız erken doğum riski var çalışıyorum ama bugün çok zorlandım kasiklarim agriyo adet ağrısı gibi bebk rahim ağzına yaklaşmış demişti doktor bide rahim ağzı kısalması var