Merhaba kızlar. Bende balıma 29 mayız 00.41 de 38+5 te kavuştum 🌸 3000 gr 50 cm doğdu kuzum❤️
Hafif sarılığımız var. Sütüm damla damla daha boşalmadı inşallah en kısa zamanda gelir kızım doymuyor çünkü 😞 dua edin güzel anneler 🙏
gelelim hikayemeee 🙈
zordu...
son iki saatte normal doğuranın aklından şüphe ederim birdaha asla diyerek sancı çektim. Ama şuan yine olsa yine normal doğururum diyorum 😄
28 mayıs salı sabahı suyumun gelmesiyle uyandım. ( farkedemem diye korkanlardandım gerçekten mümkün değil farketmemek👍)
hiç sancım vs yok ama su bu şakaya gelmez bebek enfeksiyona açık hale geliyor. Hemen eşimi aradım o gelene kadar doktorumu aradım hemen geç hastaneye ben 11 de geleceğim senin yatışın yapılsın dedi 10 da hastanedeydim. Ebe muayene etti sıfır açıklık🤦🏻♀️
Doktorum bilgilendirildi suni sancı başlandı.
0cm den 10 cme kadar suni sancıyla geldim. Evet zordu 4 cme kadar sancılarda horon çekiyordum açılma hızlı olsun diye 😄
Sonra sancılar benle horon çekmeye başladı 😂 sıcak duş yürüyüş yapabildiğim kadar yaptım. Saat 17 den sonra bebeğin kalp atışlarını takip altında tutmak için nstde bağlı kaldım hep, doğuma kadar. İşte bu çok zordu. Sancıları yatakta çektim. Eşinden Allah razı olsun sadece onu istedim yanımda sancı geldikçe oturur pozisyona getirdi bani öyle karşıladım sancıları. Ve sonunda doktor hadi doğumhaneye dedi (00.20)🙏 O sancıları çekip eşinin omzunu ısıran bitsin artık yeter diyen bek güle oynaya oturdum o sandalyeye ve doğuma gittim. Doktorum sancı gelince derin nefes alıp var gücümle kabızmış gibi ıkınmamı söyledi ne dediyse yaptım Aferin kızım hadi epizyosuz (kesisiz)doğum olacak çok iyisin devam et desede bunun bi tık daha üstüne çıkamayacağımı gücümün kalmadığını söyledim ( eğer yatarak çekmeseydim bu kadar yorulmazdım ya da horon tepmeseydim 🤦🏻♀️ Benim hatam sancılarım hafifken hiç dinlenmemek oldu nolur sancınız gider gitmez direk yatın dinlenin) doktorum kesi atmak zorunda kaldı uyuşturdu herhalde uyuşturmadıysa da hissetmedim yani sancıların yanında inanın dert edeceğiniz son şey dikiş ve kesi. Ve 00.41de kızım kollarımdaydı❤️
Kızlar hani diyorlar ya kollarına alınca herşey bitiyor diye; ben sancılarımı yatarak çektiğim için bacaklarımı çok kastım sancım gelip gittikten sonra bile bacaklarım o kadar ağrıyordu ki sancıya değil bacaklarımın ağrısına ağladım çünkü sancı burup gidiyor bacaklarımın ağrısı hiç gitmiyor kopuyor diye ağladım ben. Ve şöyle düşündüm “ya bu sancı gider de bu bacak ağrısı beni mahvedecek gitmez bu doğumla alakası yok ki “...
yanılmışım🤗
o bebeğin çıkış anındaki muhteşem hafileme hissiyle bir mikrogram ağrı kalmadı hiçbir yerimde sanki yim bedenime full enerji depolandı o kadar muhteşem birşey doğum. Dünya benim oldu tek ben doğurdum sanki... kendi dünyamı doğurdum sanki.. sanki hiç nefes almamışım bedenim hiç tam olmamış da kızım çıkınca bedenim eksik parçasını bulmuş ve tam olmuş... tarifi yok... çok şükür bin şükür.. Rabbim isteyen herkese tattırsın yokluğunu göstermesin 🙏
çok uykusuzum nasıl yazdım bilmiyorum umarım daldan dala atlamamışımdır affedin uzun ve dağınık olduysa.🌸
ben çok okudum doğum hikayesi çok hayal ettim evde sancılarımı çekmeyi. Hiç beklediğim gibi olmadı. Ama böyle olumca kötü mü oldu asla... herkesin hikayesi kendine özel. Herkes kendi mucizesine kavuşuyor sonunda. O anı çok düşünmeden korkmadan bol bol dua edin.
Ben 4 cm açıklığa gelince eşim bu ne ya çekme sezaryen ol yeter dedi kıyamadı bana🥰 soktoruma sezaryene alın beni istemiyorum normal doğum dedim. Canım çatın çok müsait rahim ağzın yumuşadı bak açılman bundan sonra hızlı gider nolur isteme dedi. O zaman epidural istiyorum dedim. Tatlım o da hissizleştiriyor seni bak o kadar çektin ıkınamazsın epidural de Allah korusun epiduralin sonu da sezaryene dönebilir dedi.. ben yine de istiyorum dedim birşey demedi gitti. Beni hep oyaladı. Gelmedi yanıma ebe geldi muayene etti. Ona söyledim o da tatlım balım falan diyerek oyaladı. Allah onlardan razı olsun sayelerinde epidural almadım. Eğer enerjim olsaydı epizyoda olmayacaktı nasip böyleymiş. Şuan dikişlerimin acısı dışında bir sorunum yok (bir de süt sorunu var tabi🤦🏻♀️)
bebeğime ben bakıyorum kayınvalidem yanımda o yemeklerimizi temizliği vs yapıyor bebeğin gazını çıkarma görevi onda 😁 ben uyurken de eşimle bakıyorlar.
Son olarak gerçekten ne öekerseniz çekin orada kalıyor herşey geçiyor. Doğum korkusuna hiiiiç gerek yok kızlar. Tek düşünmeniz gereken yavrunuzu kucağınıza alıp kokusunu içine çektiğiniz teninin sımsıcaklığını hissettiğiniz o an❤️ Rabbim hepinize sağlıkla yavrularınızı kucağınıza almayı nasip etsin🌸 happykids te görüşmek üzere 😍