Elizanesi annemsii sen bilirsin yine canim ama sen ogrenmeden once orucluydun bisey oldumu yok sen tut Allahim onun rızkini verir bende tutmucakdim ama son 3 gun onemli diye tutuyorum
Deletedmom133 annemsii sağlık ocağına ver kanı ben sağlık ocağına verdim kanı sonra da randevu alıp gidersin hamileysen
Deletedmom133 annemsii ohooo neyse zaten bayrama birşey kalmadı özele gitsen 2 saatte saldırısında 40 tl falan istiyor
dorukcumm annemsii hemen acile git heeeemen ne den bekliceksin ki ben bekleyemedim bir günü hemem akşamına açıldı test yaptırdım sadece iki saat beklemiştim
annemsii Deletedmom133 100 alıyor birde bilmiyorlar burdaki özele geçen hamileliğimde gitmiştim değerlerin yüksek ama hamile değilsin devlette doktora gözük denişlerdi
Biryabanci1 annemsii Canım şimdi bile gitsen acile 1 saat içinde sana sonucu söylüyolar ben bekleyemezdim 🤭 Bence hamilesin ☺️
[silindi] annemsii benim de Cuma’ya denk gelmişti canım pazartesiyi bekleyemeden ertesi gün gitmiştim acile bir iki saat sonra da sonuç açıklanmıştı zaten 🥰 bence hiç bekleme yarın sabah acile git
annemsii Elizanesi içimden bir ses tut diyor tutucam fakat tansiyonum bir kaç gündür açlıktan dolayı çok düşük oluyo
dorukcumm annemsii güzel sonucu öğrenmen için pazartesini yada bayram dönüşünü beklemene gerek yok ki tatlım hemen acile git ve muayene ol kan testi iste iki saate sonuçların çıkar bthcg durumuna göre kaç haftalık bi bebiş öğrenmiş oluruz
umare annemsii Tutabilirsin su an o senden beslenmiyor 8 haftadan sonra senden beslencek su an varsa bebis sarı cisim diye bi şey var ondan besleniyor
dorukcumm annemsii evet evet ben kasıklarımda ağrı var gebelikten şüpheleniyorum dedim ve hemen test istedi doktor