Deletedmom143 Nesrn34 bende zannetmiyordum canim Ama aylarin buyudujce haftan artdikca bebek buyudukce aclik hissi yasiyo insan.isdemsizcesjne bile aciyorsun ve hizla kilo aliyorsun
Nesrn34 Hs20 gerçekten çok zor geciriyorum artık bazen bitsin diye ağlıyorum iyi gecenlere imreniyorum
Izzet Aygnrbasak ilk haftalarda istahsizlik oluyo 12 yi gecince sen yemek istemesen bile yiyosun merak etme gececek 😊
Okyanusolmak Nesrn34 16 haftalıkken iştahım açılmaya başlamıştı. Sıkıntı olmaz daha bebeğin ufacık ☺️ Ceviz yoğurt meyve falan ye ara ara
Ozgekrmn Nesrn34 24+1 haftalığım canım bende çok birşey yiyemiyorum. Sabah ve akşam sadece ama bol su içiyorum