Aygl hamilelikte alınan kilolar ve bebek doğduktan sonra bebeğin kilo alması en güzel şeyler 😊 şuan yaşadığımız tüm fiziksel ve psikolojik değişikliklere güzel anılar olarak bakmalıyız 😊 30 kilo alan arkadaşlarım var sezeryanda olsalar azimle bi an da verdiler kilolarını ve şimdi sütun gibiler. İnsanların moral bozucu tavırları sözleri ve bakışları eksik olmaz bu dönemde. Hiç aldırma canım. Kendinle ve kilolarınla çok mutlu olduğunu göster onlara 🥰 ayrıca kilo bünye meselesidir. Kimisi beş kilo alır anında şişer kimisi 25 kilo aldığı halde aynı kalır. Takma kafana 😊