Nuur2001 Merhabaa ☺️ Bizde 5+3 çok küçüğüz henüz 🤰 Doktorum bayramdan sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi nasıl heyecanlıyım nasıl ❤️ Bende 2 gündür aşırı bir mide bulantısı var sürekli öğürüyorum ama kusamıyorum herşey kokuyor bana
NergizG Nuur2001 bende de öğürme var kusma yok belki kussak rahatlıycaz🤦🏻♀️ Bizde bayramdan sonra kalp atışını duyucazzz
NergizG mervekucuk ya zorluyorım kendimi ama yokk yemeklerin yağı salçası geliyo aklıma suan beslenemiyorum doğru düzgün😔
Lyla07 Bende 5+1 az önce doktordan geldim kese etrafı oluşmamış düzensizlik var umutlanma bu bebek için dedi tüm moralim bozuldu yarın başka doktora gidicem
sevval55 Mumsy bana yarın sabah gel dedi kese için değerim en son 900 küsürdü salı günü sanırım kese için yeterli yüksekliğe ulasacagından gel dedi
Mumsy sevval55 evet benim 2250 idi en son onda bile minik göründü acele etmeye hiç gerek yok biliyomusun ben ultrason limiti koydum kendime en fazla 4 kere girmeyi düşünüyorum 💐
Hazal2906 Kızlar bende 6+5 oldum dün kalp atışını duyduk Elhamdülillah 😍demkki 6+3 te filanda kalp atışı duyuluyo
Hazal2906 gzde34 maşallah canım 😍iki gün sonrada ben 7 oluyorm ..varmı mide bulantın filan bebeğin kac mm di öğrenebilmişmydin o zmn ☺️
gzde34 Hazal2906 MaşaAllah canım sağlıkla kucağımıza alalım İnşaAllah 🤗 evet tiksinme ve mide bulantım var zorla yemeye çalışıyorum tuzlu şeyler yiyorum biraz rahatlatıyor çok şükür ☺️ sormadım ama gayet sağlıklı güzel dedi doktorum
Lyla07 Mumsy Hangi hastanede? Normalde Manavgat’ta oturuyorum ama burdaki doktorlar bir açıklama yapmadan kürtaja alma derdinde bugün Antalya memorial hastanesinde Mehmet Murat İnal den sıra aldım uzman doktor ona güveniyorum hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
[silindi] Merhabaa biz de 5 haftalığız henüz 2 haftalıkken öğrendiğim için zaman geçmiyor 🥰 ama mide bulantım çok oluyor hiç bir şey yiyesim gelmiyor 😔 bayramdan sonra da kalp atışını duymaya gidicez allah nasip ederse 🙏😍