slmyrlmz hiç dert etme allah korusun düşük olsa asıl ozaman üzülürdün
sağlıkla gelsinler de dünyaya hepsi geçecek
benim de 17. Haftada , düşük riskim olmamasına ve habire yürümeme rağmen 7-8 kilo aldım
ilk zamanlar hormonlarım aşırı şaştı herseyden istedi canım son bir aydır tutuyorum kendimi
bi sürü gebelik sorunu okuyorum blogta kilo sonra önemsiz geliyor (: