gizemsent saree en sevdiğim şey domatesti ve kaç aydır sabah akşam yiyordum. Birden tiksinme geldi maalesef😷
Duuyguum gLycn_ aaa bu doğru mu bende domatesi arttırdığımdan sonra yüzümde kaşıntılar başladı hafif hafif havadan alerjik bir durum diye düşünüyordum bende
gLycn_ Duuyguum kaşıma canim kaşıdıkça kabarır. Arkadaşımında bileklerinde kaşıntı ve kabarma ile ortaya çıktı. Doktor nerde derin inceyse ordan tepki gösterir demişti bence dikkat et havalarda isiniyor
Duuyguum gLycn_ aynen valla bileklerim de hep kabarık ay korktum şuan çokta severim domates ya ama sağlık sonuçta dediğin gibi fazlası zarar olabilir iyi oldu gördüğüm💕 çünkü aşırı yiyorum bende
smyyedmr54 saree benim kız da 3 aydır saklıyor kendini, kolları hep yüzünde 🤣 yavrumcum yüzünü saklıyor ama poposu meydanda 🤣 onu nasıl olsa gördüler bari ben sürpriz çıkayım diyor galiba 😅
Semooshh Ozgull bende aynı şekil genelde hep peynir domates yiyorum. yürüyüş bile yapsam ayaklarım şişiyo hiç ödemdir diye düşünmemiştim 😪😲🙈
Ozgull Semooshh maalesef ödem iki gün önce dışarı çıktım 3,4 saat dışarıdaydim 2 saat sonra ayağım babete sığmadı
gLycn_ Duuyguum doktorumun lafidir vitaminin bile fazlası zarar her şeyde kontrollü git 😄 dikkat et canim kalici alerjik bir durum olmasin aman 😘
saree Nur___ Benimki tatlı sevmiyo demekki neyi seviyo bulmam lazım 🤔 Bayramdan sonra gösterirse öğrenicez cinsiyetini 🙏