Canim domates çok asitli bir arkadaşımda devamli elinde domatesle gezerdi hatta asit orani çok yüksek olduğu için cildinde kabarma olmuştu. Doktor vücudundaki asit oranini çok arttirmişsin bu kalici bir alerjiyede çevirebilir kontrollü git demişti ki her şeyin aşırısı zararli bilgin olsun