Mucizeemm önceki sonuçlarımı kontrol ettim şimdiye kadar ki troid değerlerim normal sınırdaymış. Bi bugün ki yüksekmiş. Endokrin doktoru çok önemli olmadığını bebeğin zekasına etki etmesi için değerin çok yüksek olması gerektiğini ve ilk aylarda bebeğin zeka gelişimi döneminde olduğu zaman ki sonuçların önemli olduğunu söyledi. Troid yüksekliği illa zeka geriliği yapmazmış. Ama ihtimal varmış. Benim için bi sıkıntı yok dedi Allah’ıma binlerce defa şükürler olsun.