Arkadaşlar az önce alttan muayene etti doktor. 38+3 üm. 2 cm açıklık var dedi. Bi çok konuda bilinçli olduğumu düşünürüm ama bu konuda çok tedirgin oldum heyecanlandım burda bi çok Doğum hikayesi okumama rağmen şu an ne yapacağımı bilemez durumdayım. Sorum şu 2 cm açıklık ile Doğum ne zaman başlar sizce ne kadar sürer Doğumun başlaması. Daha doktorla net konuşmadık ultrasondan sonra konuşucaz.