Alinam Kızlar acil yardım edin nolur yüzük parmağımda sıkışmış ne yaptıysam olmadı çıkartamadım bi de iyice şişti başına gelen var mı ne yapmam lazım
tazeanneck Alinam canım başıma gelmedi ama aklıma zeytinyağı geliyor parmağını bolca yağlasan belki yüzüğün içine girer de çıkar
Minnosaile Alinam canım sakin ol uğraşma , bir kaç saat bekle şişi inecek o zaman yağlayıp çıkarırsın. O zamana kadar ara ara soğuk şunda tut kan akışı olsun.
tazeanneck Alinam hadi ya üzüldüm acaba uğraştıkça daha mı şişiyor biraz kendi haline bıraksan iner mi ki😐
Okyanusolmak Alinam biraz bekle belki iner. Bi de iple çıkarma yöntemi var googladan bi araştır istersen. Ben artık takmıyorum. Sizinki iyi cesaret valla 😄
Alinam Okyanusolmak ya ben de çıkardım alyansı ama tek taş boldu ondan bıraktım daha geçen hafta çıkartıp takıyorum 36.haftaya girdik bişey olmadı daha da olmaz dedim ama sonuç böyle işte
Tugramoms Okyanusolmak bende çıkardım yüzüklerimi artık baktım boğum boğum duruyor artık şişmiş ellerim
AyEr Alinam ben 5.ayımdan berı takamıyorum ellerım yumuk yumuk yuzugun duzse ıple cok rahat cıkar benım esımın elınde yuzuk kaldı morardı kan akısı olmamıstı o yuzden kuyumcuya gıttık kesmıstı
Alinam titebouille denedim canım teflon la sardım sıkı sıkı ama olmadı morardı iyice hemen söktüm sonrada parmak şişti