Tugbaklc-4 28+4’üm. 53le hamile kaldım. 54.3 çıktım bu sabah tartıda. Dün 54.8 çıkmıştım. Gramlar oynuyo hergün bi şekilde. Ama genel böyle. Bebeğim de 1 kg zaten. Çok iri bi bebek değil, ben de minyonum. Yani ben kendime hiç almadım. Arada kaçamaklar tabi ki yaptım ama sağlıklı beslenmeye dikkat ettim. Ekmek çok arada kahvaltılarda yiyorum 1-2 dilim. Tatlı da öyle çok arada ve az porsiyonla. Sonra veririm diye umursamazlık asla yapmadım, çevremdeki çoğu kişi sonra veremedi çünkü. Kilo vermek zor bi şey bence. Benim başarabildiğim bi şey değil en azından. Bence o yüzden hamile şımarıklığı yapmayıp dikkatli olmakta fayda var 😊