Asilalaz ben öğretmenim. 4 aydır İzinde yim ve zaten maaşımı alıyorum. Sizin dediğiniz ssk lı çalışıp sonrası da çalışama raporu alan hamileler için. Yani ssk lı çalışan annler 32 den sonra izne ayrılıp alamadıkları maaşlarını doğum sonrasında alıyorlar o sebeple emekli Sandığı üyesi olanlara verilmiyor o para zaten maaş aldığımız için