Humamoms canım ben de öğretmenim eşim de memur. 2 ay oldu doğum yapalı. Süt parası maalesef memurlara verilmiyor 180 lira olan. Bizim alabildiğimiz sadece doğum parası. Sen doğum yapInca eşin doğum belgesini Aile sosyal yardımlaşmaya başvurcak. Yaşaşık 1-1.5 ay sonrasına ptt ye anne adına yatıyor eşin çekemiyor. Gidip tc ni söylicen 300 tl alcan. Başka da bişi vermiyorlar devlet memurlarına maalesef ki