Kızlar merhaba ben 37 haftalık hamileyim. Ayaklarım aşırı şekilde şişmiş durumda. Bugün idrar testi verdim ve idrarımda 25-30 protein çıkmış tansiyonumu ölçtürdüm ve o da 13/7 cıktı. Gebelik zehirlenmesinden felan korkuyorum. Tansiyonum normal çıktı ama ayaklarım aşırı şiş ve idrarımda protein var. Boyle bi durumla karşılaşan var mı?