Valla bundan tam 9 sene önce spinal oldum çoookta rahat geçti ve o zaman bile dikiş falan aldırmadım daha çok başlardayım ama vakti gelince inşallah yine spinal olacağım.sadece biraz baş ağrısı yapıyor onun içinde nescafe ve su içiyorsun geçiyor. Tavsiye ederim yani