Dilekhakan Busearassu bizde 30+6 günlük olduk 2 haftadır hissediyorum tık tık oluyo babamız kalp atışı gibi diyo ama değil hıçkırık canım
incialby Busearassu sağol canım evet biraz aceleci çıktılar☺️ Şuan küvezdeler canım çok şükür bi sorun yok emme refleksleri gelişince getiricez inşallah eve🙏🏻