Busearassu 36 haftalık hamileyim şuan 4 saniyede 1 kalp atışı gibi atiyor tekme gibi ama tekme değil çok tuhaf aynısını yasiyan var mı acaba 🤔🤔🤔
uduygudmrhn Busearassu aynen hıçkırıktır o miniğin:) sağlıkla büyüsün çok güzel bir his hiç korkmayın :)
Hulyalp Busearassu hickiriktir o canim pes pese dedigin gibi kalp atisi seklinde hissedersin. Bebegin cigerleri gelisiyor yerini genisletiyor derler
incialby Busearassu canım ben 16 gün önce doğum yaptım 31 haftalık ikiz prematüre annesiyim küvezde bebişlerim.. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sanada🙏🏻
hafsam_omerim Benimde nefes alır gibi kalkıp iniyor karnım. Bide 31.haftadayım bebeğin başı yukarda dönermi acaba
Busearassu hafsam_omerim. Dönme şansı var diyorlar doktorlar bazı doktor son ana kadar bekliyor arkadaşın öyleydi son güne kadar bekledi doktor
Busearassu incialby Gözün aydın canim 🙏🙏. Anne hasretine dayanamamışlar galiba erkenden gelmek istemişler. Durumları nasıl peki ☺☺
incialby Busearassu sağol canım evet biraz aceleci çıktılar☺️ Şuan küvezdeler canım çok şükür bi sorun yok emme refleksleri gelişince getiricez inşallah eve🙏🏻
Yadee Busearassu ben 35 haftalık hamileyim. Yarin unutmazsam sorucam. Esimede gosterdim hickirik degil bu bildigin nefes aliyo gibi bende cozemedim
Busearassu Yadee . Sorarsınız eğer yazarmisiniz bende merak ettim kontroller kaç haftada bir oluyor sizin