Manok canım bende ikiz doğum yaptım 16 gün önce erken doğum gebelik zehirlenmesi yüzünden ama korkma bukadar herkes aynı olmaz.. ama ikizleri zaten sorun yoksa annede 35-36. Haftada alıyorlar zaten o haftalar ikizlerin normal zamanı.. kötü düşünme inşallah vaktiyle alırsın yavrularını kucağına🙏🏻 Rabbim korktuğuna uğratmasın🤲🏻