Pitpit Duyguveminigi merhaba evet ısrarla sordum tek seferlik alıyoruz dedi. İşte baba kimlik çıkarana kadar geçen süre dedi. Yani işgüzarlık yapıyorlar . sonra iyileşene kadar almıyoruz dedi.
Kubrabdrhmn0235 Eda3535 mazi ve bade butik var instangram da bulabilirsin birde eski foçada çok iyi bir fotoğrafçı var anı fotoğraf diye eğer orası hala varsa şansını dene adam mükemmel çekiyor
Pitpit Duyguveminigi inşallah ihtiyacımız olmaz canım 🙏🏼😔 ayrıntılı fatura isteyeceğim zaten öyle bir durumda
nilosum Pitpit bende medicalde yapıcam doğumu canım anlaştık bu hafta çekimler için doktorun kim ? kaçıncı haftadasın
Pitpit nilosum hayırlı uğurlu oldun inşallah 🥰🙏🏼 benim doktor dışarıdan gelecek Merve Biçer . Fotoğraf paketi hangisini yaptırdınız