Eda3535 Dış çekim için elbise nerden alabilirim uygun yada kiralayabilirim ? Bide fotoğrafçı bildiğiniz varmı ? İzmirde oturuyorum
Pitpit Eda3535 Ebrunatural cocobolinho nun arkadaşı https://hizliresim.com/3O2DZ4 https://hizliresim.com/EOQYZA https://hizliresim.com/6DY2VW bu aldığım tekliflerdi canım instagramdan da bakabilirsin elbiseleri kendileri temin ediyorlar. ben Medical de yapacağım fotoğraf paketinde hamile çekimi de var onu seçtim stüdyo Ekrem de yapacağım
uduygudmrhn Pitpit medicalpark ta mı muayene oldunuz hep yoksa dışardanmı geleceksiniz doğum ücretleri farklı oluyormuş ozaman diye duymuştum.
nilosum Pitpit bende medicalde yapıcam doğumu canım anlaştık bu hafta çekimler için doktorun kim ? kaçıncı haftadasın
uduygudmrhn Pitpit ücreti nedir acaba biliyormusunuz? Bende vivien cliniğe gidiyorum hastane araştırıyorumda.
Pitpit uduygudmrhn evet konuştum 3450 dediler. İçinde epidural de var. Sezeryan normal fark etmiyor fiyat. ekstra işitme testi 60 TL çocuk küvezde kalırsa bir seferliğine 500 TL alınır dediler. 785 TL ekstra gecelik fiyatı fazladan kalmak isterseniz.
Duyguveminigi Pitpit merb okurken frkettim bildgim kadariyla hangi hast olursa olsun kuvoz icin para almamasi gerek devlet krslio dye bliorum bi arastrin isterseniz
Pitpit uduygudmrhn rica ederim. Kente 5000 dedi doktorum. Orayla da anlaşmalı ama gerek yok dedi. Can en uygunu galiba ama sormadım orayı 😊
uduygudmrhn Pitpit doktorunuz kim acaba merak ettim :) can 3500 kent 5500 demişlerdi bana geçen hafta turlamıştım. Tabi içinde fotoğraf süsleme yok
Pitpit uduygudmrhn Merve Biçer doktorum 🥰 sağ olsun hep destek çıkıyor bi şekilde 🙏🏼😊 benimkilerin içinde de yok 🤦🏻♀️ Onlar hep ayrı kalem
Pitpit Duyguveminigi merhaba evet ısrarla sordum tek seferlik alıyoruz dedi. İşte baba kimlik çıkarana kadar geçen süre dedi. Yani işgüzarlık yapıyorlar . sonra iyileşene kadar almıyoruz dedi.