valla ben cips kola çikolata jelibon herşeyden yedim kendimi de hiç kısmadım kayınvalidemlerinde marketleri olduğu için getirdiklerinde de hep yerim açıkçası şuanda da bi problem gözükmüyor ama doğunca bakıcaz umarım sağlıklı ve hayırlı bi evlat olur