İnsanlarin icleri fesatlik dolu. Mutsuzlar. Mutsuz evlilikler uzerine cocuk oluyor o da iste baskalarinin mutluluguna goz koyarak oluyor. Samimiyetsizlikleri goruyor insan salak deil. Hissediyor. Ama karsi taraf zaten ayan beyan ortada. Aciyorum ben bole insanlara. Acliklarina uzuluyorum.