Kizlar sizlerle paylasmak istedim. Basiniza geliyormu yada varmi boyle insanlar cevrenizde?
Ben normalde sosyal medyaya cok resim koymuyorum heleki hamileyken. Nedense insanlarin gozlerinden korkuyorum zaten yeterince zor bi gebelik oldu cok sukur 15. Haftayi bugunleri gorduk kizimla. Bugun hikaye kismina bi resmimi koydim aynanin onunde cektim kendimi boydan. Tabi gobegim cikti. Dar bi etekle gozukuyor fazlaca. En yakin arkadaslarim en yakin dusunun bana mesajlar atiyor ooo sismissin 9 ayi nasi gorceksin bakalim. Bu ne hal filan. Gorseniz belki 20 tane guzel mesaj temenni aldim. Bi onlarinki boyleydi. Asiri moralim bozuldu. Bunlardan bitanesi hamile 9 haftalik. Neymis o asiri kilo vermis hala cok zayifmis istahsizmis. Benim bu halim neyms. Bende toplam 3.5 kilo aldim evet cok az deil ama inanin ole asiri da gizukmuyorum 65 kiloyum. Boyum 168. İnsanlarin fesatliklarindan kinlerinden nefret ettim bugun. Ustelik biliyorlar surecimi. Tup bebek oldugunu aylardir ve hala hormon almaya devam ettigimi. Hastanelerde yattigimi. Bole zamanlarda anliyor insan kimin dost kimin dusmani oldugunu. Sabirla dinlediginiz icin cok tesekkur ederim. Sizlerin beni anlayabilecegini dusundugum icin icimi doktum. Helal edin. 🌹