Modies sağlık ocağında yaptırdığım kan testinde referans aralığı 0.86-1.77 benim sonucum ise 1.64 referans aralığı içinde.t3 ise referans aralığı 2.0_4.4 benim sonucum 4.06 şu an bi ilaç kullanmıyorum.Ama tsh referans aralığı 0.27_4.3 benim sonucum ise <0.005 ten küçük.Endokrin doktoru ilaç kullanma dedi takip edelim dedi 3 haftada bir.Sağlık ocağı doktoru bu normal bi değer değil dedi.Başka bi endokrin doktoruna mı gitsem tereddüt ettim😩