arastirmacianne benim tiroidlerim hiç yok 5 sene kadar önce kitle sebebiyle alınmıştı. Hamilelik öncesi günde 100 mg doz kullanıyordum. Hamile kaldığımda takip etmeye başladık. İlk 2 ay normal gitti. 3. Ay aşırı azaldı t4 üm 0.9 tsh ım 5.88 oldu , bebeğe de hormon lazım olduğundan. 150 ye çıkardık hemen dozu. 4. Ay bebeğin kendi tiroidleri oluştu doz fazla gelmeye başladı 125 e geriledik. 5. Ay yine fazla 100 e geriledik. 6. Ay yine dozum oturdu aynen devam ettim. Şimdi haziranda kontrolüm