Elif Malçoka muayene olmaya gittim. Mesai saati dışında bir saatti nöbetçi doktordu kendisi. Bulunduğu kata çıktık kimseler yoktu. Bekledik gelen olmadı bizde kapısını tıklatıp içerde mi diye bakmak amaçlı. Kapıyı tıklar tıklamaz asistanı ve kendisi bizi yiyecek gibi HASTA VARRRR, NE VARDI falan gibi üslupla bozdu. O an o hastane ve doktorlar bitti bende. İlk gebelik muayenemdi 5 dakika ancak sürdü. Üstelik düşük geçmişim olmadına rağmen. Hiç sallamadı yani :) işini çok özveri ile yapıyor çok belli :))) Ucuz etin yahnisi derler ya o hesap malesef... 5 para etmez bir yer benim gözümde.