bmomsy Kızlar çamlıca medipol e gidiyorum ilk başlarda beni çok etkileyen hastane ve doktorum simdi tam bir hayal kırıklığı sizde durumlar nedir
CCDGN bmomsy kadriye hn gidiyorum, fotografcı dışında şikayetim yok.. sizin hayal kırıklığınız neden? hangi doktor?
Sera00 bmomsy ben de sedef hnma gitmeyi planlıyordum bir de .talep artınca tavır farklı oluyor sanrm. Yanlız talep dr a değil fiyatlarına. Kendisi bunu anlamamış sanrm
Denizanne bmomsy bende sedef hanıma gidiyordum memnun olmadığım için elif hanıma geçtim. Resmen beni ve eşimi tersliyordu bazen bende arrık yeter dedim 33. Haftada elif hanıma geçtim ve memnun kaldım
Reina bmomsy doğum yaptım 4 ay 12 gün oldu. Çok memnun kaldım. Üstelik kızım küvezde kaldı, gerçekren çocuk doktorundan tut hemşiresine kadar hepsi çok iyidi. Ne sorun yaşadınız
bmomsy CCDGN sedef hanım ilk günden beri gidiyorum başlarda hastası dahi yoktu ve İnternete yapılacak yoruma kadar asistanı arayıp yorum yaparmısınız diye ricada bulunurdu bir çok yönlendirmem oldu ama bugun beni şok etti yoğun oldugu için bugun bakmaya gerek yok bayramdan sonra bakarız gelme sebebininz gibi saçma sorular yöneltti amacını anlayamadım ama son haftalarm olmasa kesinlikle değiştirirdim
Kevser6161 bmomsy bende bugun sedef hanıma gıttım modu cok dusuktu. Oruc basına vurmus olabılır cunku ogle arasına cıkmayan bıtek o vardı. Normalde hıc boyle davranmazdı ne bılım
bmomsy Sera00 aynen öyle özel hastanelerin yanına yaklaşılmıyor burası fiyat acısından iyi diye yoğunlaştı sanırım doktorlar bunu en iyisiyiz 3 5 kayıptan birşey olmaz diye görüyor ama sonuçta kadın doğum doktorusun ve hastalarının çoğu hamile bu tarz ve uslupla fiyatı ucuz olan hastanede tercih edilir sadece.
bmomsy Denizanne ya bende bugun o kadar soğudum ki eşimi zor tuttum resmen girdiğimiz dakika kibarca kovuyomus gibi bir usluba geçti ilk başlarda hasta edinmek için yapmadıkları kalmayan doktor şimdi yoğunluk olunca gelene hayrına bakıyor gibi davranıyor.. Bende çok değiştirmek istiyorum çok kararsızım Elif hanım nasıl?
Denizanne bmomsy ben memnunum ilgili güler yüzlü. Sedef hanımın ağzından lafı cımbızla çekerdik elif hanım herşeyi kendi söylüyor akıl veriyor gerekli şeyleri ben sormadan anlatıyor
bmomsy Denizanne şuan 34 haftalığız çok kararsız kaldım sedef hanıma içime sinerek devam edemem bu haftadan sonrada yeni doktor hakim olabilir mi diye tereddüt yaşıyorum sadece
_mrv Seymanurr Denizanne Merhaba doğumunuz nasıl geçti ? Normal Doğum mu oldu kaç dikiş atıldı ? Doktordan ve hastaneden memnun kaldınız mı paylaşabilir misiniz lütfen 😊 ben de Elif hanıma yada Zeynep hanıma gitmeyi düşünüyorum çok kararsızım
Denizanne bmomsy valla benim çok şükür hamileliğim problemsiz geçiyor bende 34 haftamdayım ve daha 1 hafta önce doktorumu değiştirdim hakim olamayacak bi durumum yok sen bilirsin istersen bi kez dene olmadı sedef hanıma devam edersin mecburen
bmomsy Kevser6161 tabiki olabilir ama ben bugun tam 2 saat bekledim randevulu olmama ragmen ve içeri girer girmez asık bir surat ile haftaya görüşücektik sanki gelme sebebiniz ne gibi bir usluba burundu.. Önce insan bir beklettiğimiz için kusura bakmayın hoşheldiniz buyurun falan der kim hamile haliyle bu sıcaklarda 2 saat sıra beklemek için evinden çıkar ki
bmomsy 21os_ o zaten ayrı Bi konu hadi neyse dedik ona son ayımız diye sonuçta bilinçsiziz ilk gebeliğimiz merak ettiğimiz konular olabiliyor ve benim bugun gitme amacım ilaç yazdırmak ve Sehir dısına cıkıcam yarın 2bucuk hafta kadar dönemicek olmamdı.
Aslihanyayla Hiçbiri 5 para etmez hastanede hayır yok zaten para için elinden gelenleri yapıyolar bende kadriye hanıma gidiyodum bıraktım
Kevser6161 bmomsy haklısın tabıkıde. Bende nasılsınız dıye sordum hıc ıyı degılım dedı sasırdım eşimde yanımdaydı baska bısey sormak ıstemedım. Ne bılım normalde boyle davranmazdı gercekden benıde sasırttı bugun 🤷🏻♀️
bmomsy Kevser6161 umarım bugun ki hastalarına bir kusura bakmayını çok görmez çünkü gerçekten moralim bozuldu eşimle 2 saat bekledik 30 saniye durmadan çıktık beklediğimizle kaldık birde bu sıcaklığı çek eve geri dön
bmomsy Denizanne evet olabilir aslında denemekten zarar çıkmaz bayramdan sonra mutlaka denicem inşallah senin gibi sorun yaşamadan geçiş yaparım