Cigdemruzgar35 Oyku22 37+4 ikinci oğlum olacak nasipse rüzgar ata 5 yaşındaki oğlum doğacak olansa ayaz düşünüyorum
Nurrrrr Oyku22 Ananemiz cok istiyor bende seve seve koyucam eğer erkek olursa Alp Eren koyucam ama birleştirip okuyacam Alperen 😆😆