Series26 Bahara ben 17. Haftada pıt pıt hissetmeye başlamıştım canım erkek benimkide bi dönem azalıyor ama hareketleri yada biz farketmiyoruz dışa dogru hareket etmeyince 😄 şimdi 27 de içerde her hareketini hissediyorum tepişik oğluşumun ☺️
Caah Bahara ben çok erken hissettim 14. Haftada zayıftım karnım birden çıktı belki ondandır 18.haftalara göre şimdi daha azaldı hareketleri hep uyuyor heralde yavrum 😊
Eceyavuz Bende 19+6 yim ama hala hareketlerini hissetmiyorum bebeğimin ama dehşet derecede kasık ağrım var.. eşim agah istiyor ben alparslan dedim kabul etmedi şimdi muhammed koyucaz insallah ama yanina ikinci bi isim bulamıyoruz begenemiyorum
Mervemommm Oyku22 34.haftadayım ama daha ismi yok oğlumun bir türlü karar veremiyoruz😁kuzenimin ikiz olcak adları cihangir ve polat