Kızlar merhaba 2. Gebeliğim İlk doktorum dan çok memnundum ancak burada olmadığı için Ncr Hastanesinde Yurdanur hanıma gidiyorum. Malesef memnun değilm soru soruyorz cevap bile alamıyorz 1.5 daki randevusu 3.5 da alınıyor baştan aşağı kalabalık ve hep suriyeliler var ve hiç yardımcı olmuyor 5 dk görüşme bitnesine rağmen hep meşgul... gitmek istemiyorm ancak doktor da bulamıyorm Medicall Park da Ali bey yada yine NCR Hastanesinde Emel hanıma gitmeyi düşünüyorum bana yardımcı olursanız sevinirim ❤️