Cerenylmzz Busearassu henüz almadım canım gece çok geç gittim doktor sabah al şuan eczane arayıp yorulma dedi açılmasını bekliyorum alıcam o zaman paylaşırım sizinle
Cerenylmzz Busearassu canım ilacı aldım sabah akşam tok sonda doktorumu aradım bi sorun olmaz kullanabilirsin dedi ağızdan alınıyo ama yan etkileri çok etkilerse vajinadan alabilirsin dedi
Diilekk21 Banada dün verildi 20 haftalık hamileyim detaylıda bebeğe giden sol ulter kan akışında azalma var ve rahim ağzın kısalıyo dedi fitil olarak kullancaksın dedi ama inşallah bi işe yarar bu haftaya kadar sorunsuz gelmiştim ama bu durum çok canımı sıktı 😔
Cerenylmzz Diilekk21 inşallah canım rabbim saglıgınızı iyiye götürsün bende aynı şekil sorunsuz geldim şuan böyle bişeyle karşılaştım en kısa zamanda iyileşir bebeklerimize kavuşuruz inşallah geçmiş olsun :(
Milos Cerenylmzz canım tek diyeceğim ağız yoluyla almaya çok sersem yapıyor öyle böyle değil uyku hali mide bulantısı ben fitil olarak kullanıyorum hem çok rahat hem de Bi zararını gormedim
Elifaycaa Kızlar bende normalde 6 hafta 3 günlük olmam gerekiyor dün gittim doktora 5 hafta 1 günle uyumlu dedi kahverengi ve pembe lekelenmelerim var sürekli her wc girdiğimde görüyorum günde üç kez ağızdan progestan kullanıyorum çok korkuyorum bişey olcak diye geçer mi düşük mü olur 😔
Mervemim Cerenylmzz bn 9.haftamdan 25 lere kadar kullandım kanamalarım oluyordu cok şükür 32. Haftadayım iyiyim şimdi ..
Busearassu Cerenylmzz Vajinadan almak daha iyi ve etkili o kana geçene kadar derken baya zaman ben alttan aldım canım ilacı öyle daha faydalıymış
HandeYavuz 5 haftalıktan beri kullanıyorum canım sabah akşam 200mg fitil olarak, haftada bir de prolouton iğne şu an 12 haftalığım doktor 20. Haftaya dek kullanacağız dedi daha önceden 21 haftalık bir kaybım var çünkü
Cerenylmzz HandeYavuz Allah bağışlasın canım iyi olur bebeğine kavuşursun inşallah bende şimdi başladım umarım banada iyi gelir 🙏🏻
HandeYavuz Cerenylmzz inşallah canım doktorum çok etkili çok güzel koruyor diyor içimiz ferah olsun 🥰 Allah nasip etsin inşallah
Cerenylmzz Busearassu ağızdan aldım şuana kadar bişey olmadı belirti olarak bakıyım eğer bende de kötü etki ederse bende vajinadan alırım canım teşekkür ederim
MerveUmt Kızlar bende şuan 8+3 günlüğüm sancım oluyordu en başından beri özelde ki doktor 100 mg progestan başladı ağızdan aldım sabah akşam bünyem de alıştı kalp atışı duyana kadar içelim dedi sonra devlete gittim orda ki doktor da ne gerek var progestana dedi ikilemde kaldım ama bebeğime birşey olmasın diye yinede içtim