Aslibiyikasli dun dogum yaptim ben canm normal zaten dogumhaneye aldiklarinda kendilerinin verdigi geceligi giyorsun sadece dogumdan cikincada ben normal pijama giydim bikez dikislerimi kontrol ettiler baskada bakmadilar bence pijama 2 takim bide tek alt getirmistim ben takimimin birinin kullanmadim bile bebgide yikamiyorlar sildikleri icin bi tane normal bi takim aldim onu giydirdim ic zibin iki tane kullandim ilki kanli oldugu icin bi sure sonra onu degistim zaten normal dogumda 1 gin kaliyon evde ılık suyla silip yeni cixilerini oyle giydircem