eglhnztrk Elercvk ben🤚🏻 4+2 daha cok yeni öğrendim. Ama hiç belirtim yok. Sadece goguslerim biraz şişti gibi geliyo ondanda emin değilim😄 doktora sordunmu canım bi prob olup olmıcagını. Ben henüz gidemedim😞
Kahraman35 Elercvk herkesin bünyesi farklıdır. Ben de hiç belirti yaşamadım. Hamileliğini öğrendim biraz iştahım kesildi o kadar. 32.haftadayim tek belirtim bebeğin bol bol oynaması. 😊😊çok şükür her sey normal gidiyor 🤗😍