Elercvk ben 12.haftayi bitiriyorum hiç bişey yaşamadım çok şükür. Hicbir belirtim olmadı çok güzel geçti bu aralar sabah ac kalınca fenalarla hissi geliyor kahvaltı hazırlayama kadar onun dışında bişey yok 😁 inşallah belirtisiz geçirirsin zira dün bir baş ağrısı atağı geçirdim ve gün boyu kustum allahım ben bunu hamilleik belirtisi olarak hergün yasadaydım dayanamazdım herhlde çok şükür dedim 😅